ტვირთის განბაჟება ასიკუდა (ASYCUDA) ს ლიცენზიით – ეფექტურობა, გამჭვირვალობა და პროფესიონალიზმი

თანამედროვე საბაჟო გარემოში, სადაც სისწრაფე, გამჭვირვალობა და ეფექტიანობა გადამწყვეტ როლს თამაშობს, ასიკუდა – ASYCUDA პლატფორმა იქცა სტანდარტად, რომელიც საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს საგადასახადო და საბაჟო პროცედურები სრულად ავტომატიზირებულ რეჟიმში განახორციელონ. ჩვენი კომპანია გთავაზობთ სრულ მომსახურებას ტვირთის განბაჟების პროცესში ASYCUDA-ს ლიცენზიის მეშვეობით, რაც ნიშნავს ნაკლებ ბიუროკრატიას, ზუსტ და სწრაფ ოპერაციებს და ფინანსურ გამჭვირვალობას.

რა არის ასიკუდა (ASYCUDA) ?

ASYCUDA (Automated System for Customs Data) არის გაეროს პროექტის ფარგლებში შექმნილი საბაჟო მონაცემების ავტომატური მართვის სისტემა, რომელიც 100-ზე მეტ ქვეყანაში გამოიყენება. საქართველო უკვე წლებია რაც წარმატებით იყენებს ASYCUDA World პლატფორმას ტვირთების ელექტრონული დადასტურებისა და საბაჟო კონტროლის პროცესებში.

მთავარი უპირატესობები, რომელსაც ასიკუდა – ASYCUDA გთავაზობთ:

  • ელექტრონული დეკლარირება – ტვირთის საბაჟო დეკლარაციის შევსება და წარდგენა ონლაინ, საბაჟო ოფისში მისვლის გარეშე.
  • დროის ოპტიმიზაცია – საბაჟო პროცედურების სისწრაფე მნიშვნელოვნად იზრდება.
  • შეცდომების მინიმიზაცია – სისტემა ავტომატურად ამოწმებს მონაცემების სიზუსტეს.
  • გაუმჯობესებული კომუნიკაცია საბაჟოსთან – სისტემური ურთიერთქმედება აფერხებს ადამიანური ფაქტორით გამოწვეულ შეცდომებს.
  • დამატებითი გამჭვირვალობა – ყველა პროცედურა რეგისტრირდება და მარტივად კონტროლდება.

ასევე უნდა აღინიშნოს, რომ სახელმწიფოს მხრიდან სისტემის მხარდაჭერა და მუდმივი განახლება ნიშნავს, რომ მისი გამოყენება მომავალშიც შესაბამისობაში იქნება საერთაშორისო სტანდარტებთან და რეგულაციებთან. ეს კი დამატებითი გარანტიაა თქვენი კომპანიის საიმედო ოპერირებისათვის.

ტვირთის განბაჟების პროცესი ასიკუდა – ASYCUDA-ს ლიცენზიით

თუ თქვენ პირველად გაქვთ საქმე ტვირთის განბაჟებასთან ან გსურთ მეტი სიზუსტით და სწრაფად შეასრულოთ პროცესი, ჩვენი კომპანია თქვენს გვერდითაა. ქვემოთ იხილავთ ეტაპობრივად, როგორ მიმდინარეობს ტვირთის განბაჟება ჩვენი ჩართულობით:

  1. ტვირთის შესახებ ინფორმაციის შეგროვება
    პირველ ეტაპზე გვესაჭიროება ტვირთის ინვოისი, სატრანსპორტო დოკუმენტები (მაგ. სატვირთო ზედნადები), შეფუთვის სია და საჭიროების შემთხვევაში წარმოშობის სერტიფიკატები.
  2. დეკლარაციის მომზადება ASYCUDA-ში
    ჩვენი ლიცენზირებული სპეციალისტები ამ ინფორმაციაზე დაყრდნობით ამზადებენ საბაჟო დეკლარაციას და სისტემაში ატვირთავენ. დეკლარაციის შევსება ხდება უმაღლესი სიზუსტით, რაც ამცირებს საბაჟო მხარესთან შესაძლო კითხვების რაოდენობას.
  3. ელექტრონული წარდგენა და საბაჟო კოდი
    დეკლარაცია გადაეცემა საბაჟოს ელექტრონულად. სისტემა ავტომატურად ანიჭებს დეკლარაციას შესაბამის სტატუსს: მწვანე (დაუყოვნებელი გაფორმება), ყვითელი (დოკუმენტური შემოწმება ან დღგ) ან წითელი (ფიზიკური შემოწმება).
  4. გადასახადების გამოთვლა და გადახდა
    ASYCUDA ავტომატურად გამოითვლის გადასახადებს: საბაჟო ღირებულების, დღგ-სა და აქციზის (არსებობის შემთხვევაში) საფუძველზე. ჩვენ ვუზრუნველყოფთ ზუსტ და დროულ ინფორმირებას.
  5. დოკუმენტაციის გაწერა და ტვირთის განბაჟება
    გადასახადების გადახდის შემდეგ ტვირთი ფორმდება, ხოლო კლიენტი იღებს განბაჟებულ ტვირთს სრული დოკუმენტაციით.

რატომ უნდა აირჩიოთ ჩვენი კომპანია?

ჩვენ ვართ ერთ-ერთი ლიდერი ორგანიზაცია საქართველოში ტვირთის განბაჟების სერვისებში, რომელსაც აქვს ასიკუდა – ASYCUDA-სთან მუშაობის დიდი ისტორია და წლების გამოცდილება საბაჟო წარმომადგენლობაში.

ჩვენი უპირატესობები:

  • გამოცდილება – ვთანამშრომლობთ ათეულობით კომპანიასთან სხვადასხვა სექტორებიდან: ლოჯისტიკა, საცალო, წარმოება, მშენებლობა და სხვა.
  • კვალიფიციური პერსონალი – ჩვენი გუნდი შედგება ლიცენზირებული საბაჟო დეკლარანტებისგან, რომლებიც მუდმივად გადიან ტრენინგებს.
  • მაღალი სიზუსტე და სისწრაფე – ჩვენ ვიცით, როგორ უნდა დავაკმაყოფილოთ სახელმწიფო სტანდარტები მინიმალურ დროში.
  • სრულად დისტანციური მომსახურება – დეკლარაციების შევსება და პროცედურები სრულად ხორციელდება ონლაინ, თქვენი ოფისიდან გაუსვლელად.
  • მხარდაჭერა 24/7 – ნებისმიერ შეკითხვაზე რეაგირებს ჩვენი გუნდი სწრაფად და პროფესიონალურად.
  • ინდივიდუალურ კონსულტაციას პროდუქტის კოდირების, ღირებულების შეფასებისა და ტარიფების შესახებ
  • უფასო კონსულტაცია -ტვირთმოძრაობის სწორად და ეფექტურად დასაგეგმად

რატომ უნდა შეიძინოთ ASYCUDA-ს ლიცენზია?

თუ თქვენ ხშირად ახორციელებთ იმპორტს ან ექსპორტს, გრძელვადიან პერსპექტივაში ASYCUDA-ს ლიცენზიის ფლობა შემდეგ უპირატესობებს გაძლევთ:

  • 📈 დამოუკიდებლობა და მოქნილობა – დეკლარაციების შევსება და კონტროლი საკუთარ თავზე გადაგაქვთ.
  • 💰 დაზოგილი თანხები – ასიკუდათი რეგისტრაცია 300 ლარამდე გიზოგავთ თითო ტვირთზე
  • 🔐 უსაფრთხოება – პერსონალური ლიცენზია გაძლევთ უსაფრთხო წვდომას თქვენს მონაცემებზე.
  • 🕒 დროის დაზოგვა – ნებისმიერ დროს შესაძლებელია დეკლარაციის დაბეჭდვა, არასამუშაო საათებიდან გამომდინარე ტვირთი ვეღარ შემოასწრებს დეკლარაციას. ხოლო როდესაც იტვირთება rs ზე საბუთები – დეკლარაციას მხოლოდ ამის შემდეგ ბეჭდავს თქვენს ნაცვლად სახელმწიფოს თანამშრომელი სამუშაო საათებში და ტვირთი თუ შემოასწრებს საზღვარზე უკვე აღარ ითვლება წინასწარ დეკლარაციად.

ჩვენ გთავაზობთ დახმარებას ლიცენზიის აღების პროცესში – კონსულტაციებიდან რეგისტრაციამდე. თუ ფიქრობთ, რომ გჭირდებათ გრძელვადიანი გადაწყვეტა – ჩვენი გუნდი დაგეხმარებათ ლიცენზიის მიღებასა და ოპტიმალურ გამოყენებაში.

შეჯამება

ტვირთის განბაჟება თანამედროვე ეპოქაში არ არის ბიუროკრატიული გამოწვევა – ის არის ტექნოლოგიური პროცესი, რომელიც სწორად ორგანიზების შემთხვევაში იქცევა თქვენი ბიზნესის სტრატეგიულ უპირატესობად. ჩვენი კომპანია სწორედ ამას გთავაზობთ – გამოცდილებას, სისწრაფეს და სანდოობას.

თუ გსურთ, რომ თქვენი ტვირთი იყოს სწრაფად, სწორად და პროფესიონალურად განბაჟებული – იპოვეთ სწორი პარტნიორი. Gangajeba.ge
მოგვმართეთ დღესვე – და დარწმუნდით, რომ საბაჟო პროცედურები შეიძლება იყოს მარტივი და ეფექტური.

ასიკუდა